Monday 29 October 2012

Love To Know Who You Are, Love To Know Where You Are From




Assalamualaikum wbt.


Post yang ni ringan-ringan aje. Jap agy nak buat yang berat pulak. Ok, ceritanya begini. 

Pada Ahad, 28 Oktober 2012 dalam pukul 2:30 petang 
(siap kau dengan time sekali), 
sebelum bergerak ke Mersing, saya sempat masukkan 
Feedjit - Live Traffic Feed 
(ala, yang ada bendera-bendera yang sebelah kanan bawah tuuu). 

Konon-konon nak tau la, anda semua ni bertandang dari mana...
Malamnya bila sampai rumah, saya check la budak feedjit tu...

 Waaaaa... guys, I'm so touch...

Sebelum ini saya cuma kenal anda melalui nickname yang diberi,
Sekarang saya tahu anda semua datang dari mana...
tak la tahu exactly datang dari mana, tapi...
anda yang tahu anda datang dari mana...
 hmmm.. faham tak? macam memeningkan kepala saya aje..
ahhh, janji saya faham sensorang sudah..

Walaupun kita tidak pernah bertemu,
kita dapat berkenalan di sini.

Alhamdulillah...
Perkongsian minat telah menyatukan kita...

Semoga ukhuwah ini berpanjangan sampai bila-bila,
insyaAllah dengan izinNYA jua... amin.


Terima kasih semuanya


YOU ARE THE BEST..
(but not that best because ALLAH IS THE BEST)

YOU ARE THE GREATEST...
(but not that great because ALLAH IS THE GREATEST)




Wassalam







9 comments:

Anonymous said...

wahai ibu1/2masak mana artikel2 yg not-so-secret tu...kat mom tengok artikel promo macam best je... tingkatkan prestasi kurangkan mencecehiiii... tq

wassalam, ab

Ibu Separuh Masak said...

ok ok nak buat le ni.. terima kasih la tegur.. terover la pulak.. kalau tak, sampai ke sudah menceceh..

Anonymous said...

ehhh pagi tadi dlm jam 8 ada lihat artikel yg baru... ni dah 'ghaib' pulak... kihkihkih... mistik ke ibu? tq, ab

Ibu Separuh Masak said...

ada dah tu, sempat juga awak tengok pagi-pagi.
dia ghaib bukan sebab mistik tapi nak di edit.

welkam en. ab.

Matahari Dan Bulan said...

Waah so ibu tahu saya dari mana...

Congrats

Ibu Separuh Masak said...

@Matahari Dan Bulan : Mana saya tau awak dari mana. Cuma awak aje yang tau awak dari mana... (awak dari KL eh?)

Matahari Dan Bulan said...

Ibu...

im from andalas.... selangor

Ibu Separuh Masak said...

Salam MDB, oooo Andalas... sekarang baru tau... terima kasih MDB sebab selalu ikuti artikel saya. Saya menghargainya.

Anonymous said...

identiti pembina empayar dengan teknologi termaju semakin terbongkar,melayu atau si dajjal ,semoga pencarian semakin bermakna dengan jarak masa hari kiamat semakin hampir ,kemunculan si identiti semakin hampir dan peperangan besar semakin hampir, semoga apa yang didedahkan bermakna untuk kita orang islam.