Sunday, 16 December 2012

SORRY


Assalamualaikum wbt...


Maaf, lama tak masuk bermain-main ke mari. Follower sudah bertambah, komen juga bertambah. Terima kasih semua sudi berkongsi buah fikiran. Masih belum berkesempatan untuk dijawab semuanya.

Terlebih dahulu saya ingin meminta maaf sebab tak dapat menunaikan janji untuk publish artikel terbaru. I am  Bandung-ing and Jakarta-ing. Tapi saya akan cuba usahakan selepas pulang nanti. Selepas hilang sedikit capeknya dong..

Actually the article is waiting to be published. Tapi masih belum diperbetulkan kesalahan-kesalahan dan  letak huruf. Tunggu saya balik okey....



Wassalam

Salam dari Jakarta.

6 comments:

Wan Abdullah said...

Salam Ibu.

Heheheee... 1st kot nie..

Tertunggu gak artikel terbaru dari Ibu. Utk makluman sahaja, blog sy sendiri dlm proses. Silakan lah berjalan2 bila dah siap utk tatapan umum. Tkasih Ibu.

p/s - tunggu ole-ole dari Bandung nih.

The Librarian said...

As Salam Ibu,

Kalau ibu sudi, saya boleh tolong baca pruf (dan editing) sebab ini memang bidang kerja saya.

fendy said...

amboi jauh sunggu mama ni pi melancung kikiki YEAR end SALE kat sana ke...kikiki apapon tgh tunggu next artikel gak..ohhh IBU...

naza said...

mama gi jumpa raden galoh ke? :)

Ibu Separuh Masak said...

Salam semuanya,

@Wan Abdullah : Yes, you are the first to comment. Blog dah siap jangan lupa beritahu. Ole-ole dari Bandung adalah artikel terbaru.. :)

@The Librarian : Wa'alaikumsalam dan terima kasih. Tidak mengapa The Librarian, insyaAllah saya masih boleh menanganinya walaupun agak lambat. Your thoughtfulness is highly appreciated.

@fendy : belum jauh sangat tu.. 2 jam perjalanan je. With Air Asia, everyone can fly. hehe.. tak shopping banyak, sikit-sikit je. rege pun boleh tahan mahal.

@naza : raden galoh takde, yang ada panji semirang :P

Wassalam.

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI