Sunday 16 December 2012

SORRY


Assalamualaikum wbt...


Maaf, lama tak masuk bermain-main ke mari. Follower sudah bertambah, komen juga bertambah. Terima kasih semua sudi berkongsi buah fikiran. Masih belum berkesempatan untuk dijawab semuanya.

Terlebih dahulu saya ingin meminta maaf sebab tak dapat menunaikan janji untuk publish artikel terbaru. I am  Bandung-ing and Jakarta-ing. Tapi saya akan cuba usahakan selepas pulang nanti. Selepas hilang sedikit capeknya dong..

Actually the article is waiting to be published. Tapi masih belum diperbetulkan kesalahan-kesalahan dan  letak huruf. Tunggu saya balik okey....



Wassalam

Salam dari Jakarta.

6 comments:

Unknown said...

Salam Ibu.

Heheheee... 1st kot nie..

Tertunggu gak artikel terbaru dari Ibu. Utk makluman sahaja, blog sy sendiri dlm proses. Silakan lah berjalan2 bila dah siap utk tatapan umum. Tkasih Ibu.

p/s - tunggu ole-ole dari Bandung nih.

The Librarian said...

As Salam Ibu,

Kalau ibu sudi, saya boleh tolong baca pruf (dan editing) sebab ini memang bidang kerja saya.

fendy said...

amboi jauh sunggu mama ni pi melancung kikiki YEAR end SALE kat sana ke...kikiki apapon tgh tunggu next artikel gak..ohhh IBU...

naza said...

mama gi jumpa raden galoh ke? :)

Ibu Separuh Masak said...

Salam semuanya,

@Wan Abdullah : Yes, you are the first to comment. Blog dah siap jangan lupa beritahu. Ole-ole dari Bandung adalah artikel terbaru.. :)

@The Librarian : Wa'alaikumsalam dan terima kasih. Tidak mengapa The Librarian, insyaAllah saya masih boleh menanganinya walaupun agak lambat. Your thoughtfulness is highly appreciated.

@fendy : belum jauh sangat tu.. 2 jam perjalanan je. With Air Asia, everyone can fly. hehe.. tak shopping banyak, sikit-sikit je. rege pun boleh tahan mahal.

@naza : raden galoh takde, yang ada panji semirang :P

Wassalam.

Stellar said...

Ini adalah testimoni saya tentang bagaimana saya akhirnya menyertai orde dunia baru, Illuminati setelah saya cuba untuk menyertai selama lebih 2 tahun sekarang tetapi penipu mengambil wang daripada saya beberapa kali. Saya telah mencari untuk menyertai Illuminati sekian lama, tetapi penipu terus mengambil wang saya sehingga awal tahun ini apabila saya bertemu dengan Lord Felix Morgan dalam talian, saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar untuk ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam World Order dan saya menerima jumlah $1,000,000 dolar AS selepas permulaan saya dilakukan. Saya sangat gembira! Dan berjanji untuk menyebarkan kerja baik Lord Felix Morgan. Jika anda berminat untuk menyertai Illuminati perintah dunia baharu hari ini, hubungi Lord Felix Morgan hari ini dia adalah peluang terbaik anda untuk mendapatkan keahlian kepada illuminati yang sentiasa anda inginkan. Hubungi Lord Felix Morgan E-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +2348055459757